loading...
Neo
Neo بازدید : 208 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Breaking Bad

فصل ۱ تا ۳ به صورت کامل و تا قسمت ۱۱ از فصل چهارم

ژانر: جنایی, درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۹٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل چهارم

ستارگان: Bryan Cranston, Anna Gunn and Aaron Paul

خلاصه داستان: سریال درباره یک معلم شیمی است که علاوه بر مشکلات میانسالی به مشکل بزرگتری برمی خورد. او متوجه می شود که دارای سرطان ریه است و قرار است به زودی این دنیا را ترک بگوید، او که وضع مالی خوبی ندارد و دارای پسری دارای معلولیت می باشد به این فکر می افتد که باید قبل از مردن زندگی خانواده خود را تامین کند و کمی هم این اخر عمری از یکنواختی زندگی در سنین ۵۰ سالگی فاصله بگیرد .پس با توجه به آشناییش به علم شیمی شروع به راه اندازی یک کارخانه تولید مواد مخدر و کریستال می کند که علاوه بر پول برایش ارمغان های دیگری به بار می اورد که هیچ وقت به ذهن این معلم میانسال نرسیده بود.

Neo بازدید : 226 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Modern Family با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Modern Family

فصل ۱ تا ۲ به صورت کامل و تا قسمت ۳ از فصل سوم

ژانر: کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۸۰ MB

امتیاز: ۹٫۰/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل سوم

ستارگان: Sofía Vergara, Julie Bowen and Ty Burrell

خلاصه داستان: سریال"خانواده مدرن" محصول سال ۲۰۰۹ و شبکه "ABC" میباشد. داستان سریال درباره چند خانواده است که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و در عین حال با هم نیز رابطه فامیلی دارند. پدر خانواده "جی" که فردی مسن ولی ثروتمند است با زنی زیبا به نام "گلوریا" به تازگی ازدواج کرده که چند ده سال از خودش کوچکتر است. او اهل کشور " کلمبیا" است و لحجه غلیظ کلمبیایی دارد، او از شوهر قبلی خود یک پسر به نام "منی" دارد. خانواده دیگر خانواده "دانفی" نام دارد، مادر خانواده "کلر "نام دارد که در حقیقت دختر "جی " هست، بر خلاف "کلر " که خیلی منظم و قانون مدار است ، شوهر او "فیل" کاملا بی خیال و بازگوش است، او به عنوان یک پدر معرکه شناخته می شود البته از نظر فرزندان. او در تفریحات خطرناک فرزندانش شرکت می کند، سعی می کند خود را از نسل جدید عقب نداند، از اصطلاحات و حرکات تین ایجرها تقلید می کند و به شدت از همسرش می ترسد ، و به نوعی یکی از فرزندان خانواده محسوب می شود تا پدر خانواده. در خانواده دیگر "میچل" فرزند پسر "جی" قرار دارد که با فردی هم جنس خود "کامرون تاکر" پیوند زناشویی بسته، و به تازگی آنها فرزند خردسالی را از کشور"ویتنام" به فرزند خوانده گی قبول کرده اند. این چند خانواده و تعاملات بین آنها ما را با سریالی مواجه کرده کرد که یکی از مفرحترین سریالهای در حال پخش نام گرفته.

Neo بازدید : 220 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Battlestar Galactica با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Battlestar Galactica

فصل ۱ تا ۴ به صورت کامل

ژانر: اکشن, ماجرایی, درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴ – ۲۰۰۹

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Edward James Olmos, Mary McDonnell and Jamie Bamber

خلاصه داستان: داستان سریال در نقطه ای دور دست از جهان هستی روی می دهد، جایی که تمدن بشری دیگری بصورت مجموعه ای از سیاره ها که با نام دوازده کولونی شناخته می شوند مشغول به حیات است. در حال حاضر این نسل از بشر در حال جنگ با سایلون هاست؛موجوداتی که در واقع از همان رباتهایی پدید آمده اند که سالها پیش انسانها خود آنها را آفریده بودند و اکنون این رباتها که به سطح پیشرفته ای از هوش و فناوری رسیده اند با تکنیک های خاص به جنگ با انسانها برخواسته اند و به طوری ناگهانی در صدد جنگ با انسانها بر می آیند و بدین ترتیببا انفجار هسته ای تمامی دوازده سیاره را نابود می کنند و با جنگ فضایی تمامی سفینه های انسانها را نیز از بین می برند. اما سفینه ی فضایی گالاکتیکا تنها سفینه ای ست که نجات پیدا می کند و بدین ترتیب مسئولیت سنگین نجات نسل بشر بر دوش سرنشینان این سفینه می افتد. حال آنها چاره ای ندارند جز اینکه از چنگ سایلون ها بگریزند و با اسکان در سیاره ای تازه به ادامه ی زندگی بپردازند. تا بدین ترتیب نسل بشر به حیات ادامه دهد. بنابراین سرنشینان سفینه با امید به افسانه ای قدیمی که مبتنی بر وجود نسلی دیگر از انسانها در سیاره ای به نام "زمین" است در فضای بی کران هستی به دنبال پناهگاهی برای ادامه حیات خود به حرکت در می ایند.

Neo بازدید : 183 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Mad Men با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Mad Men

فصل ۱ تا ۴ به صورت کامل

ژانر: درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷ – ۲۰۱۲

وضعیت پخش: اتمام پخش فصل چهارم

ستارگان: Jon Hamm, Elisabeth Moss and Vincent Kartheiser

خلاصه داستان: Mad Men سریال مردان دیوانه محصول شبکه کابلی AMC از سال ۲۰۰۷ شروع به پخش شد. این سریال روایتگر دهه شصت امریکا و به خصوص نیویورک است. سریال حواشی زندگی فردی به نام دان دریپر رئیس بخش طراحی شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر می باشد. او دارای زنی زیبا ، شغل و همکارانی خوب است ، ولی با جلو رفتن داستان زندگی این فرد دچار تغییراتی می شود و در این بین همیشه سایه گذشته نامعلوم و گاها مرموز این فرد موفق نیز نمود پیدا می کند. داستان این سریال بهانه ایست پرداختن به موضوعات دهه ۵۰-۶۰ که امیخته با سیگار و مشروب و تبعیض نژانی و مردسالاری بود. موهای ژل زده ، سیگارهای بر لب و کت و شلوارهای به بدن چسبیده ، دامن های بلند ، روابط عاشقانه پنهانی و در پایان تبلیغات. در این سریال نقش تبلیغات و ظهورش در امریکا و تبدیل شدنش به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی مردم این کشور به زیبایی تصویر می شود.

Neo بازدید : 5743 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (1)

|دانلود سریال Desperate Housewives با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Desperate Housewives

فصل ۱ تا ۷ به صورت کامل و قسمت ۱ از فصل ۸

ژانر: درام, کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل هشتم

ستارگان: Teri Hatcher, Felicity Huffman and Marcia Cross

خلاصه داستان: داستان در خیابان خیالی "ویستریا لین" در حومهء شهر آمریکایی "فیر ویو" در ایالت خیالی "عقاب" رخ می دهد و در آن زندگی چهار زن از دید همسایه ی مرده ی آنها دنبال می شود. این زن ها هرکدام در زندگی خود دارای اسرار وراز هایی هستند.این سریال روابط این خانم ها با یکدیگر و روابط شان با افراد دیگر و قرار هاشون با مردها وزندگی خصوصی آنها را نشان میدهدو حوادثی که برای آنها اتفاق می افتد.

Neo بازدید : 465 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Smallville با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Smallville

فصل ۱ تا ۱۰ به صورت کامل

ژانر: ماجرایی, درام, علمی تخیلی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۱ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Tom Welling, Michael Rosenbaum and Allison Mack

خلاصه داستان: داستان درباره یه شهر کوچک زراعی به اسم مدیا راک نامیده می شوند توی سطح شهر پخش میشوند، که این سنگ ها تاثیرات عجیبی روی آدمهای داخل شهر دارد و قدرت های متفاوتی به آدمها میدهد که اکثرا هم آدمهای شر این قدرتها را بدست میاورند ولی همراه این شهاب باران ها پسر بچه ای هم از فضا به زمین می آید و توسط خانواده ای که بچه دار نمی شدند به طور اتفاقی پیدا می شود. این بچه قدرتهای عجیبی دارد و این خانواده تصمیم میگرند که این بچه را بزرگ کنند و چون نمی خ واستند مشکلی برای این بچه به وجود بیاید قدرتهای استثن ایی او را از همه مخ فی نگه میدارند . خلاصه جریان داستان از آنجا شروع می شود که این پسر بچه که اسمش را کلارک گذاشته بودند بزرگ شده و به مدرسه می رود و در هر قسمت درگیر جریان تازه ای می شود و از نیروهای عجیبش استفاده می کند

Neo بازدید : 523 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Big Bang Theory با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Big Bang Theory

فصل ۱ تا ۴ به صورت کامل و تا قسمت ۴ از فصل ۵

ژانر: کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل پنجم

ستارگان: Johnny Galecki, Jim Parsons and Kaley Cuoco

خلاصه داستان: The Big Bang Theory داستان چهار جوان فیزیکدان بقول خودمان نخبه ! است که در دانشگاهی به عنوان محقق کار می کنند . تمام فکر و ذکر این ۴ نفر تکنولوژی ، فیلم های علمی تخیلی ، کتاب های کمیک ، بازی های کامپیوتری مثل Halo و اختراع دستگاه های عجیب و غریب است که باعث می شود خیلی راحت بتوان به آنها لقب گیک داد . اما با وجود اینکه این گروه ادعا می کنند چیزی در دنیا نیست که از آن بی اطلاع باشند ، در واقع از بخش مهمی از زندگی هیچ چیزی نمی دانند : روابط اجتماعی و به خصوص رابطه با دخ.ت.ر.ها .

اما این روش زندگی با همسایه شدن د.خ.ت.ر.ی جذاب و پر انرژی به اسم پنی با آنها قرار است تغییر کند . این دختر دوست داشتنی که کاملاً قطب مخالف این گروه است هیچ چیزی از علم و تکنولوژی نمی داند و حتی تحصیلات دانشگاهی هم ندارد ، اما تا دلتان بخواهد د.و.س.ت پسرهای خوشتیپ و البته تجربه های مختلف در این زمینه ها دارد . همانطور که می توان حدس زد داستان بر پایه تناقضاتی است که بین گروه ۴ نفره پسرها با پنی و دنیا های متفاوت آنها رخ می دهد .

Neo بازدید : 397 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Grey's Anatomy با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Grey's Anatomy

فصل ۱ تا ۷ به صورت کامل و تا قسمت ۴ از فصل ۸

ژانر: درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۵ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل هشتم

ستارگان: Ellen Pompeo, Patrick Dempsey and Sandra Oh

خلاصه داستان: مجموعه تلویزیونی آناتومی گری (به انگلیسی: Grey's Anatomy) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با موضوع پزشکی و درام است که از ۲۷ مارس ۲۰۰۵ توسط شبکه ABC آمریکا پخش می‌شود . داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان Grace شهر سیاتل ایالت واشینگتن آمریکا (به انگلیسی: Seattle Grace Hospital) وارد می‌شوند. شخصیت اصلی داستان که در ضمن راوی داستان نیز هست، دختری به نام Meredith Grey است. عنوان سریال به تناسب نام این شخصیت انتخاب شده، اگر چه شباهت ظریفی با عنوان کتاب آناتومی گری (منبع مشهور علم آناتومی) دارد…

Neo بازدید : 332 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (1)

|دانلود سریال Fringe با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Fringe

قسمت ۵ از فصل ۴ اضافه شد

ژانر: درام, ترسناک, رازآلود

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۸٫۶/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل چهارم

ستارگان: Joshua Jackson, Anna Torv and Lance Reddick

خلاصه داستان: A television drama centered around a female FBI agent who is forced to work with an institutionalized scientist in order to rationalize a brewing storm of unexplained phenomena.

Neo بازدید : 273 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Playboy Club با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Playboy Club

قسمت ۳ از فصل اول اضافه شد

ژانر: درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۵٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول

ستارگان: Randy Steinmeyer, Eddie Cibrian and David Krumholtz

خلاصه داستان: داستان در رابطه با مراکز Bunnies و مراجعه کنندگان باشگاه Playboy در سال ۱۹۶۰ شیگاکو میباشد.

Neo بازدید : 162 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Supernatural

قسمت ۷ از فصل ۷ اضافه شد

ژانر: درام, فانتزی, رازآلود

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۸٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۵ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل هفتم

ستارگان: Jared Padalecki, Jensen Ackles and Jim Beaver

خلاصه داستان: Two brothers search for their missing father, the man who trained them to be warriors against supernatural evil.

Neo بازدید : 156 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Nikita با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Nikita

قسمت ۷ از فصل ۲ اضافه شد

ژانر: درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل دوم

بازیگران: Maggie Q, Tiffany Hines, Lyndsy Fonseca, Shane West, Aaron Stanford …

خلاصه داستان: داستان سریال از جایی شروع میشه که ما می بینیم نیکیتا سه سال هست از سازمان خودش فرار کرده سازمانی که اون رو تو جوونی گرفته بهش اموزش های نظامی داده و تبدیل به یه ادمکش حرفه ایش کرده اما نیکیتا عاشق یه غیر نظامی میشه سازمان(که ما اون رو به اسم واحد می شناسیم) نامزد نیکیتا (دنیل ) رو میکشه و این قتل رو یه تصادف جلوه میده حالا نیکیتا از فرارش سه سال گذشته اما به دلایلی که خودتون در سریال خواهید دید برمی گرده و می خواد واحد رو از بین ببره و راز اونا رو آشکار کنه …

Neo بازدید : 187 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Walking Dead

قسمت ۵ از فصل دوم اضافه شد

ژانر: ترسناک

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: MKV

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۹٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰ -۲۰۱۲

وضعیت پخش: در حال پخش فصل دوم

ستارگان: Andrew Lincoln, Jon Bernthal and Sarah Wayne Callies

خلاصه داستان: در اقدامی جدید که کانال AMC انجام داده برای اینکه تماشاچی های سریال محبوب The Walking Dead رو اماده کنه برای دیدن فصل دوم این سریال شش قسمت جدید و کوتاه رو ارائه داده که در مورد اتقاقاتی که برای دیگر خانواده ها افتاده رو به نمایش گذاشته و ..

Neo بازدید : 272 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Secret Circle با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Secret Circle

قسمت ۹ از فصل اول اضافه شد

ژانر: درام, فانتزی, رازآلود

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول

ستارگان: Gale Harold, Britt Robertson and Thomas Dekker

خلاصه داستان: چرخه ی راز ، سریال آمریکایی ساخته شده توسط اندرو میلر و بر اساس داستانی از L. J. Smith که در تاریخ ۲۴ شهریور ماه از شبکه Cw شروع به پخش میکند موضوع در مورد نوجوان هایی است که جادو و را از یک خوانواده جادوگر آموزش میبینند کیسی ، شخصیت اول سریال دختری است که مادرش را از دست میدهد و باور دارد که آنها در یک تصادف کشته شده اند . او زندگی جدیدی را آغاز میکند و در زندگی و خوانواده و شهر خود راز ها و عجایبی را پیدا میکند و کتابی قدیمی را از نوشته های مادر خود پیدا میکند که برخی از راز های خوانواده شان در آن نوشته شده و او به دنبال کشف تمامی راز ها میرود ، و اشخاص و راز هایی که با آنها رو به رو میشود هرگز طبیعی نیستند

Neo بازدید : 193 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم The Ides of March با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم The Ides of March

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

ستارگان: Paul Paul Giamatti, George Clooney and Philip Seymour Hoffman

خلاصه داستان: An idealistic staffer for a newbie presidential candidate gets a crash course on dirty politics during his stint on the campaign trail.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
این وبلاگ برای علاقه مندان فیلم و سریال طراحی شده که استفاده از مطالب آن به صورت رایگان و تمامی لینک های آن مستقیم می باشد.تمامی فیلم ها ابتدا به صورت پرده ای بر روی سایت قرار می گیرند و بعد از پخش کیفیت عالی آن با کیفیت عالی بر روی سایت قرار می گیرند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 3,144
  • بازدید کلی : 65,912